Reklamacja

  • W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować droga e­mailową w celu zgłoszenia reklamacji.

  • Otrzymany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym należy odesłać na adres: 

  • Lovelly Paulina Jarmołowicz, ul. Piękna 11, 16-400 Suwałki 

  • Sprzedawca zobowiązuję się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

  • Przesyłki wysyłane w formie "za pobraniem" nie będą odbierane.

  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. 

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY

Zwroty

  • Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

  • Warunkiem zwrotu jest zwrócenie produktu w stanie nienaruszonym wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.

  • Przesyłki wysyłane w formie "za pobraniem" nie będą odbierane.

  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

  • Pieniądze zwracamy na rachunek bankowy maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia

  • Konsumenta o odstąpieniu od Umowy.Zwroty kosztów transakcji robione są na numer konta bankowego wskazanego w formularzu zwrotu.

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

Zwroty należy wysłać na adres:
Lovelly Paulina Jarmołowicz
ul. Piękna 11
16-400 Suwałki